Φιλαυτία

''Πηγή κάθε κακού είναι η φιλαυτία.''
Διαβάζοντας αυτά τα σοφά λόγια του Ιμμάνουελ Καντ κάθομαι και σκέφτομαι γιατί πρέπει να περιπλέκουμε τόσο πολύ τα πράγματα στη ζωή μας. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να φοβόμαστε να πούμε ό,τι νιώθουμε ή να φοβόμαστε να αγκαλιάσουμε σφιχτά τα άτομα που μας λείπουν;; Η φιλαυτία..... πλέον όλες οι σχέσεις έχουν γίνει τρομερά εγωϊστικές με αποτέλεσμα να μην υπάρχει πραγματική ευτυχία στις ζωές των ανθρώπων... Όμως αν ο καθένας μας έκανε αυτό που ένιωθε χωρίς να σκεφτεί τις συνέπειες που μπορεί να προκύψουν; Δε νομίζετε ότι θα ζούσαμε σε έναν καλύτερο κόσμο έτσι;! Εγώ το νομίζω... δεν υπάρχει λόγος να κρατάς κακία και να βγάζεις τα απωθημένα σου σε άτομα που δεν είναι πλέον κοντά σου. Όλα για κάποιο λόγο γίνονται... έτσι κι αλλιώς : όταν μια πόρτα κλείνει πάντα μια άλλη ανοίγει. Δε μου αρέσει να βγάζω ''την ουρά μου'' απ 'έξω. Κι εγώ παλιότερα έτσι αντιδρούσα αλλά έρχονται στιγμές που αναλογείς τις πράξεις σου και καταλαβαίνεις καλύτερα τον εαυτό σου.
Και επειδή έχω ακούσει από πολλούς ανθρώπους πως φέρονται έτσι επειδή έχουν αυτοεκτίμηση.... νομίζω πως η αυτοεκτίμηση δεν έχει καμία σχέση με τη φιλαυτία. Κάποιος που αγαπάει και σέβεται τον εαυτό του δε σημαίνει ότι πρέπει να φέρεται εγωιστικά στα άτομα που αγαπάει. Γιατί αυτό κάθε άλλο παρά αγάπη και σεβασμό στον ευατό δεν είναι. Κοροϊδία του εαυτού θα το έλεγα....
Θέλω να καταλήξω στο ότι πρέπει να ''μαλακώσουμε'' λίγο και να σκεφτούμε πως η ζωή είναι γεμάτη ευτυχία που βρίσκεται μπροστά στα μάτια μας. Εαν σκεφτόμαστε εγωϊστικά δε θα μπορέσουμε ποτέ να χαρούμε τη ζωή με τα άτομα που αγαπάμε.      ...express the real you . 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

''love?No I prefer Vodka''

γέλα μου, χαμογέλα μου......

αγάπη δίχως όρια